اسپری دودی کردن شیشه و سایه تک گل

ارسال شده در تاریخ 20 ژانویه 2020

اسپری سایه یا دودی کردن شیشه اسپری رنک تک گل اسپری جدید در بازار اسپری رنگ ایران. این اسپری مشابه خارجی دارد، اسپری ترانسپرنتد منتانا (montana transparent). اسپری ترسپرنت منتانا را برای سایه انداختن رو نقاشی استفاده میکنند. ترنسپرنت لقط اینگلیسی به معنی شفاف بودن هستش. یعنی پشت یک رنگ ترسپرنت دیده میشود.

 

چونکه رنگ سایه تک گل این خاصیت را دارد میتوان این اسپری رنگ را به راحتی برای دودی کردن شیشه هم استفاده کرد.

 

شما اول شیشه را کاملا تمیز میکنید و این کار را ترجیها در دمای متعادل انجام دهید چون این باعث میشود که کارتان سریعتر پیش برود. چون رنگ تو دمای بالاتر زودتر خشک میشود. شما کلا باید قوانین رنگ زدن با اسپری را رعایت کنید که رنگتان یکنواخت و بدون شره روی سطح بنشیند.

 

قبل از استفاده اسپری را خوب تکان دهید.

از فاصله تقریبی ۲۵ سانتیمتر رنگ را اسپری کنید.

رنگ را چندین بار با لایه های نازک روی سطح اسپری کنید. هر چقدر بیشتر این کار را با اسپری دودی شیشه تک گل تکرار کنید شیشه دودییتان رنگش تاریک تر میشود.

این کار را با فاصله زمانی ۳ تا ۵ دقیقه انجام دهید. البته این وقت به دمای محیطتان ربط دارد. اگه دمای محیطتان مناسب برای رنگ آمیزی باشد، مثلا بین ۲۵ تا ۳۰ درجه وقت کمتری باید منتظر بمانید و اگر در دمای سرد کارتان انجام میدهید به وقت بیشتری احتیاج دارید. ناگفته نماند که رنگ دودی کردن شیشه تک گل رنگ اکرولیک و سریع خشک است. ولی چون شیشه یک سطح نسبتا صاف است باید شما این موارد را بیشتر رعایت کنید تا از شره رنگ جلوگیری کنید.

اگر این موارد را درست رعایت کنید شیشه دودی شما همانطور که میخواهید یکنواخت و بدون شره در میاید. اگر کارتان را سریع انجام دهید و فاصله ها را رعایت نکنید رنگتان شره میکند و یکنواخت در نمیاید. اگر این اتفاق افتاد میتوانید از اسپری استن و رنگبر تک گل استفاده کنید تا رنگ را از روی سطحتون دوباره بردارید.

 

اسپری دودی کردن شیشه

مطالب مرتبط

اسپری رنگ زرد

کد 12 تا 21 کاتالگ اسپری 400 میل تک گل اسپری رنگ تک گل تینت های مختلف رنگ زرد این محصول میباشد. کد 12 “هنرمندان ایرانی”، کد 13 “محصولات گلریزان”، کد 14 “گرافیتی ایران”، کد 15 “سحر” ، کد 16 “wd-40” رنگهایی است که بیشتر به اسپری کرم میزند چون درصد رنگ زردشان کمتر از […]

ادامه مطلب

اسپری رنگ دیوار نگاری تک گل

اسپری تک گل طی دو سال روی اسپری هنری خود با یه سری دوستان هنرمند کار کرده است. این اسپری رنگ اکرولیک داره که زود خشک میشود. در خلاف اسپری های ایرانی که ۳۰۰ میل هستند این اسپری ۴۰۰ میل هست که استاندارد کشورهای خارجی است. بغیر از این جزییات این اسپری والو خاص دارد […]

ادامه مطلب

کپ اسپری گرافیتی

شرکت تک گل در حال حاضر روی کپ اسپری گرافیتی و علامت گذاری اسپری گرافیتی داره کار میکنه که کار انقدر راحتی نیست. این کار هم راحت نیست هم خیلی مهمه چون چون تنوع رنگی بالاست و برای هر رنگ نمیشه مثل اسپریهای همه کاره یک کپ استفاده کرد. رو اسپریهای همه کاره ۴۰ تا […]

ادامه مطلب
با ما همراه باشید

برای دریافت آخرین اخبار و محصولات اسپری تک گل در خبرنامه تک گل عضو شوید

© 1397 - 1400 ، تمامی حقوق برای تک گل محفوظ است .
طراحی و برنامه نویسی توسط مرتضی گنج . Sitekade.com