اسپری WD40

ارسال شده در تاریخ 21 دسامبر 2020

تی در دمای بسیار بالا نیز قابل استفاده است. از این اسپری برای از بین بردن زنگ استفاده میشود. وقتی این اسپری را روی یک سطوح زنگ زده میپاشید این محصول درون سطوح زنگ زده و پوسیده نفوذ میکند و زنگ، الودگی را از سطوح فلزی، سیم های برق، پیچهای خراب، وسایل و تجهیزات برقی، اتصالات، مکانیسمهای کنترلی و دیگر فلزی از بین میبرد.

در سال 1353 یک شرکت امریکایی به اسم راکت شمیکال به سفارش ناسا شروع به تولید این اسپری کرد که به نام WD40 معروف شد که مخفف اسم اینگلیسیه “واتر دیسپلیسمنت” میباشد. با تحقیقات پی در پی این شرکت موفق شد که ماده بدست بیاورد که اب را از سطوح فلزی جدا کند. این اسپری ابتدا برای چربی کیری، گریس زدن و تمیز کاری قطعات مورد استفاده در صنایع هوا و فضا و موشک بکار افتاد.

از این محصول اولین بار برای محافظت از موشکهای امریکایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی استفاده شد و جالب است بدانید تا کنون هیچ شرکت دیگری موفق به کشف فرمول ان نشده است.

بغیر از استفاده این محصول در صنعت هوا و فضا استفاده خانگی هم از قبیل تمیز کردن سطوح بیرونی گلدان، از بین بردن هشرات موذی و قیره هم پیدا کرد و برای اولین بار در فروشگاه های سان دیاگو شروع به فروش کرد. فروش این محصول بتدریج بیشتر و بیشتر شد و شرکت راکت شمیکال و در ابتدا 7 نفر بیشتر نبود بزودی اسم خود را به شرکت WD40 تغییر داد و وارد بورس شد که همون روز اول ارزش ان 61 درصد افزایش یافت.

از ان هنگام تا کنون، فعالیت شرکت افزایش روز افزون داشته. امروزه این اسپری محبوب علاوه بر مصرف خانگی، در صنایع خودرو، ورزش، هوا فضا، ساختمان، کشاورزی و کامپیوتر نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

در سال 1993 از هر 5 خانوار امریکایی 4 خانوار مصرف کننده WD40 بودند و فروش ان به میانگین یک میلیون قوطی در هفته افزایش بافت. همچنین 81 درصر از شاغلین در حرفه های فنی از این اسپری استفاده میکردند.

wd40

در سال 2003 تغییر در طراحی نازل ان انقلابی در کارایی این محصول ایجاد کرد و در سال 2005 نیز باری رضایت مشتریان، طرح نی تغییر کرد و نازل ان نیز ثابت شد که مدل “سمارت سترا” نام گرفت و مشکل همیشگی مصرف کننده گان که همانا گم شدن نی قرمز رنگ نازل بود حل شد.

بزودی مدل های دیگر محصول WD40 بغیر از اسپری به بازار عرضه شد، مثلا بصورتی که خود مصرف کننده میتوانست به صورت مالش این محصول را به محیط مورد نظر خود بمالد. مدل دیگرش طراحی این محصول به صورت مداد که مصرف کننده میتوانست ان را به راحتی به سطح مورد نظر خود تزریق کند. کاربرد این محصول هم همزمان بیشتر شد و یک باشگاه طرفداران این محصول با بیش از 100 هزار عضو هم تشکیل شد. این اعضا فهرست 2000 مورد کاربرد محصول WD40 را ارائه دادند. بغیر از اسپری، مداد و مالش مدل “تریگر” هم به بازار ارائه و معرفی شد.

اسپری WD40 بالای 60 محیط استفاده پیدا کرد، مثل تجهیزات هوایی، دچرخه ها، تجهیزات بدنسازی و باشگاه های ورزشی، تولید کننده گان باتری، ابزارهای الکترونیک، صنعت هتلداری، ابزارهای باغبانی و چمن زنی و صنایع نظامی نام دارد.

موارد استفاده از اسپری WD40

شما میتوانید اسپری WD40 را جلوگیری از زنگ زدگی و چسبیدن و چسبیدن گیاهان و خاک به ابزارهای باغبانی و کشاورزی

شما میتوانید اسپری WD40 را روانکاری، کاهش سرو صدا و افزاتش طول عمر دستگاه های ورزش و بدنسازی

شما میتوانید اسپری WD40 را روانکاری و تمیز کاری در کارخانه ها، پالایشگاه ها و مولدهای برقی

شما میتوانید اسپری WD40 را جلوگیری از زنگ زدن و فرسودگی وسایل شناور در اب و در معرض رطوبت.

شما میتوانید اسپری WD40 را برای استفاده به عنوان کپک زدن در صنایع چرم، پلاستیک و نساجی

شما میتوانید اسپری WD40 را در صنایع مواد غذایی، از WD40 به عنوان روان کننده قطعات ماشین الات استفاده میشود.

شما میتوانید اسپری WD40 را برای پاک کردن هر گونه چربی و الودگی بر چسب های قدیمی و بقایای چسب از روی سطوح، بدون اسیب رساندن به ان

شما میتوانید اسپری WD40 را جهت لکه بری البسه و پارچه قبل از عملیات شستشو.

شما میتوانید اسپری WD40 را برای تمیز کردن از بین بردن خط و خش روی سد و دود

شما میتوانید اسپری WD40 را برای تمیز کردن و از بین بردن اثر انگشت از روی اجسام

شما میتوانید اسپری WD40 را جهت تمیز کردن و نگهداری انواع تیغه چاقو، شمشیر، اره و قیچس و ابزار الات.

شما میتوانید اسپری WD40 را جهت تمیز نمودن انواع ریش تراش و محافظت از خوردگی و سایش

شما میتوانید اسپری WD40 را روانکاری و نگهداری انواع بلبرینگهای صنعتی و معمولی در برابر خوردگی و رطوبت.

شما میتوانید اسپری WD40 را تمیز و نگهداری الات موسیقی مانند تمیز کردن پیانو و نمیز و نگهداری رشته های فولادی الات موسیقی

شما میتوانید اسپری WD40 را حفظ و نگهداری در برابر رسوب و خوردگی کلیه اجسام معلق در اب شور و شیرین

شما میتوانید اسپری WD40 را هزاران کار روز مره جهت کلیه امور

موارد استفاده از اسپری WD40 در وسایل نقلیه و خودرو

شما میتوانید اسپری WD40 را هنگام جدا سازی و نصب قطعات خودرو مانند پیچ و مهره های فرسوده و با زنگ زده که در معرض گرو غبار و رطوبت می باشند استفاده کنید.

شما میتوانید اسپری WD40 را جهت حفاظت و نگهداری کلیه قطعات لاستیکی و پلاستیکی و پلاستیکی در برابر عوامل جوی و نور افتاب استفاده کنید.

شما میتوانید اسپری WD40 را جهت حذف موم و صمغ درختان و با حتی قیر از روی رنگ بدنه خودرو به اسانی و بدون هیچ گونه اسیب رسانی استفاده کنید.

شما میتوانید اسپری WD40 را محافظت و نگهداری کلیه قطعات موتوری و یا تیغه لاستیکی برف پاک کن در کلیه فصول جهت جلوگیری ار خشک شدن و خراب شدن ان استفاده کنید.

شما میتوانید اسپری WD40 را در استفاده در کلیه ققل و لوله های موجود خودرو جهت روانکاری و محافظت از یخ زدگی در زمستان استفاده کنید.

شما میتوانید اسپری WD40 را برای رفع جرم و کثیفی حاصل از گرد و غبار و زنگ زدگی از روی کلیه قطعات داخلی و خارجی خودرو استفاده کنید.

شما میتوانید اسپری WD40 را برای ورانکاری افتابگیر در خودروها استفاده کنید.

شما میتوانید اسپری WD40 را باری جذف نوار چسب بدون اسیب رساندن به رنگ کارخانه ای استفاده کنید.

شما میتوانید اسپری WD40 را برای جلو گیری از زنگ زدگی قفها استفاده کنید.

شما میتوانید اسپری WD40 را برای پاک سازی هر گونه علامت یا نشانی از سطح لاستیک استفاده کنید.

شما میتوانید اسپری WD40 را برای روانکاری سوراخ کلید استفاده کنید.

شما میتوانید اسپری WD40 را برای روانکاری پیچ و مهره هایی که نیاز به باز و بسته تر شدن بیشتر دارند استفاده کنید.

شما میتوانید اسپری WD40 را برای روانکاری قفل داشبورد و نرم بسته شدن درب داشبورد استفاده کنید.

شما میتوانید اسپری WD40 را برای پاکسازی زنگ زدگی از قفل های کاپوت خودرو استفاده کنید.

شما میتوانید اسپری WD40 را برای روانکاری ترمز دستی و محافظت در برابر پرزگرفتگی دنده های ان استفاده کنید.

شما میتوانید اسپری WD40 را برای حذف موم و چربی از سطوح مسطح ماشین های تیره رنگ استفاده کنید.

شما میتوانید اسپری WD40 را برای روانکاری اتصال پلاستیکی چراغ های جلو خودرو و محافظت مهره های ان از خاک گرفتگی و زنگ زدگی استفاده کنید.

شما میتوانید اسپری WD40 را برای حذف رنگ وسیله نقلیه دیگر ناشی از مالش به خودرو شما استفاده کنید.

شما میتوانید اسپری WD40 را برای روانکاری قفل کاپوتهای خودکار استفاده کنید.

شما میتوانید اسپری WD40 را برای روانکاری لوله های درب خودرو استفاده کنید.

شما میتوانید اسپری WD40 را برای روانکاری درب کرکره پارکنیگ استفاده کنید.

شما میتوانید اسپری WD40 را برای اسپری بر روی برف پاک کن شیشه جلو در اولین تابستان تا تیغه را از خورد شد و خشک شدن محافظت ان استفاده نمایید.

شما میتوانید اسپری WD40 را برای روانکاری زیپهای تشتک خودرو استفاده کنید.

شما میتوانید اسپری WD40 را برای تسهیل در خارج کردن کلید های شکسته در قفل استفاده کنید.

شما میتوانید اسپری WD40 را برای باز کردن راحت تر پیچها ی زنگ زده و محل هایی که در معرض گرد و غبار هست به خصوص لنتهای خودرو استفاده کنید.

شما میتوانید اسپری WD40 را برای روانکاری فندک خودرو استفاده راحت از ان استفاده کنید.

در مواردی که شما نباید از اسپری WD40 استفاده کنید

شما از اسپری WD40 در مواردی که شامل پلاستیک های پلی استایرن شفاف و پلی کربنات ها هستند استفاده نکنید.

راهنمای مصرف از اسپری WD40

روش استفاده از اسپری WD40 بسیار ساده است. ابتدا قوطی را به خوبی تکان میدهید و سپس روی سطوح مورد نظر اسپری میکنید. در دمای زیز 5 درجه سانتیگراد استفاده نکنید. قابل اشتغال می باشد و در صورت تماس با چشمها به انها اسیب می رساند. در محیط بدون تهویه مناسب استفاده نکنید.

مطالب مرتبط

تولید اسپری WD40

شرکت اسپری رنگ تکگل یکی از قدیمیترین تولید کننده گان اسپری رنگ در ایران بزودی تولید اسپری WD40 خود را شروع میکند. این اسپری در حال حاضر در ایران و شهرستانها این کشور پخش نشده است ولی وقتی شرکت اسپری رنگ تکگل این کار را انجام داد ما مشخصات پخش این اسپری را بشما اعلام […]

ادامه مطلب

کارخانه اسپری WD40

شرکت اسپری رنگ تکگل از هفته دیگه شنبه تاریخ 99.10.13 تولید اسپری WD40 خود را استارت میزند. این اسپری که به عنوان اسپری جادویی همه کاره هم معروف شده است در تمام دنیا محبوب شده است و گروه های تشکیل شده اند که طرفداران این محصول میباشند. این باشگاه های طرفداران این محصول همواره موارد […]

ادامه مطلب

شرکت اسپری WD40

شرکت اسپری رنگ تکگل بزودی محصول جدید خود که اسپری WD40 میباشد تولید میکند. این اسپری در سال 1353 در کالیفرنیا امریکا به بازار امد و از ان به بعد محبوبیت خاصی به خود جذب کرد. در حال حاضر این اسپری در تمام جهان توصعه پیدا کرده است و در ایران هم تولید کننده های […]

ادامه مطلب
با ما همراه باشید

برای دریافت آخرین اخبار و محصولات اسپری تک گل در خبرنامه تک گل عضو شوید

© 1397 - 1400 ، تمامی حقوق برای تک گل محفوظ است .
طراحی و برنامه نویسی توسط مرتضی گنج . Sitekade.com