تجربه گرافیتی

ارسال شده در تاریخ 9 جولای 2019

شرکت تک گل تا یه حدی با هنرمندهای عزیز گرافیتی خداحافظی کرده ولی همچنان با اسپری رنگ و هنرهایی که با اسپری رنگ انجام میشه ادامه میده. تستهای اسپری رنگ این شرکت باید ادامه داشته باشه و برای همین در حال حاضر این شرکت دنبال اینه که برنامه ای برگذار کنه برای کسانی که دوست دارن هنر گرافیتی را تجربه کنند.

David_bcn

یه چیزی که خیلی ها اشتباه متوجه شدن اینه که کاری که شما انجام میدید تعلق داره به شما. من شنیدم بعضیها میگن، چونکه ما اول هنر گرافیتی را تو ایران راه انداختیم هنر گرافیتی به ما تعلق داره. واقعیت اینه که حتی کسی که چیزی را کشف میکنه تا حد یک سال ان اختراع بهش تعلق داره. بعد از یک سال این اختراع را همه میتونید استفاده کنند. ولی معمولا هنری که شما کشیدید به شما تعلق داره مگر اینکه کسی ان هنر را بخره. این داستانها هست و ما هم اینو میدونیم. اگه از هنر بچه هایی سو استفاده شده از آنها معضرت میخوایم. بیشتر سر این قضیه شرکت تک گل همکاریشو با گرافیتی کار ها خاتمه داده. چون کار این دوستان انقدر خوب شده که ما خجالت می کشیم از کارای این دوستان کلیپ و عکس بگیریم و این دوستان هم طبیعتا احساس میکنند که ازشون سو استفاده میشه اگه ما بدون اینکه ما بهشون پولی پرداخت کنیم از کاراشون فیلم بگیریم. میدونیم که باید در اصل به این دوستان میلیونها تومن بدیم. این دوستان هم به ما چیزی نگفتن ولی اعتراضشان را به حالت دیگه ای نشون میدن. ولی خلاصه چیزی که میخوایم بگیم اینه که هنری و کاری که شما میکشید به شما تعلق داره ولی کسی نمیتونه بگه که هنر گرافیتی بمن تعلق داره. این حرفو کسی زد بهش گوش نکنید.

مطالب مرتبط

اسپری رنگ ۴۰۰ میل گرافیتی تک گل

همونطور که گفته شد اولین نتیجه اسپری رنگ تک گل گلریزان با هنرمندان و گرافیتی کار های محبوب ایرانی اسپری رنگ ۴۰۰ میل گرافیتی بود که با والو ماده تولید شد. این اسپری مقدارش محدود بود ولی با این حال نیاز خیلی از ارتیستارو برآورده کرد و به انوان اولین اسپری گرافیتی ایران شناخته شد.‌ […]

ادامه مطلب
با ما همراه باشید

برای دریافت آخرین اخبار و محصولات اسپری تک گل در خبرنامه تک گل عضو شوید

© 1397 - 1400 ، تمامی حقوق برای تک گل محفوظ است .
طراحی و برنامه نویسی توسط مرتضی گنج . Sitekade.com