تولید اسپری چسب

ارسال شده در تاریخ 2 دسامبر 2020

شرکت اسپری رنگ تکگل بغیر از اسپری رنگ همه کاره اسپری چسب، اسپری سیلیکون، اسپری مات کننده شیشه، اسپری کلر و اسپری WD40 هم تولید میکند.

اسپری چسب تکگل با سرعت چسبندگی و گیرایی فوق‌العاده بر روی سطوح چوب، کاغذ، موکت، فلز، پلاستیک، فوم و… به خوبی عمل می‌کند. این محصول موقع انتخابات مصرف زیادی دارد.

از ویژگی‌های اسپری چسب تکگل به اثر فوری، استحکام بالا و همه کاره بودن آن می‌توان اشاره کرد. به طوری که مصرف‌کننده می‌تواند با فشار دادن نوک اسپری سطوح را به هم بچسباند و به دخالت دست برای پراکندن چسب هم نیازی نیست!

ابتدا سطوح مورد نظر برای چسباندن را کاملا خشک و از هرگونه چربی و گرد و غبار تمیز نمایید. ظرف حاوی چسب را خوب تکان دهید و از فاصله ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتری با فشار کم اسپری نمایید. بهترین زمان برای چسباندن دو سطح ۳۰ ثانیه بعد از اسپری می‌باشد. بعد از هربار مصرف قوطی را سر و ته بگیرید و به مدت ۳ ثانیه اسپری کنید تا لوله‌ی داخل افشانه تمیز شود.

مطالب مرتبط

موجودی اسپری دیوارنگاری

شرکت اسپری رنگ تک گل سال نو را به هنرمندان و مصرف کنندگان اسپری رنگ و دیگر محصولات شرکت اسپری تک گل مبارک باد میگوید. امید بر این است که شرکت اسپری رنگ تک گل در سال 1403 محصولات خود را توسعه دهد و هر چه بیشتر مورد تایید هنرمندان و دیگر مصرف کنندگان محصولات […]

ادامه مطلب

کارخانه اسپری رنگ

محصول اصلی شرکت اسپری رنگ تکگل اسپری رنگ میباشد. این اسپری، اسپری عمومی یا همه کاره نام دارد. کارخانه اسپری رنگ تکگل این محصول را بالای 20 سال تولید کرده است و یکی از قدیمیترین تولید کننده اسپری رنگ در ایران میباشد. این شرکت فعالیت خود را با برند اسپری رنگ گلریزان و شرکت رنگین […]

ادامه مطلب
با ما همراه باشید

برای دریافت آخرین اخبار و محصولات اسپری تک گل در خبرنامه تک گل عضو شوید

© 1397 - 1400 ، تمامی حقوق برای تک گل محفوظ است .
طراحی و برنامه نویسی توسط مرتضی گنج . Sitekade.com