داستان تولید اولین اسپری گرافیتی در خاورمیانه

ارسال شده در تاریخ 12 نوامبر 2020

شرکت اسپری رنگ تکگل چهار سال پیش یک همکاری خاص را با یه سری هنرمندان دیوارنگاری ایران اغاز کرد. این هنرمندان با شرکت تکگل تماس گرفتند و رقبت خود را برای تست کردن اسپری رنگ تکگل اعلام کردند. شرکت تکگل هم نیاز به تست کردن اسپری های رنگ خود داشت. در انموقع و همچنان در حال حاصر بیشتر اسپرهای ایرانی 300 میل با رنگ الرولیک بودند و یک والو معمولی.

این اسپری 300 میل، با رنگ الکید اسپری همه کاره نام دارد. خلاصه شرکت تکگل این اسپری را با یک سری گرافیتی کار ها استارت زد. کار خوب پیش رفت. اسپریهای شرکت تکگل تست شد و گرافیتی کارها توانستند که بیشتر روی هنر خود کار کنند. یه سری دوستان که از قبل گرافیتی کار نکرده بودند توانستند یواش یواش هنر گرافیتی را یاد بگیرند.

بزودی گرافیتی کارهای خیلی قوی مثل اترس با شرکت تکگل تماس گرفتند که به این شرکت کمک کنند. این دوستان یک نظر خاص در مورد یک اسپری هنری برای کارهای هنری و بخوصوص دیوارنگاری و گرافیتی داشتند که این نظرها را با شرکت تکگل در میان گذاشتند. این دوستان میخواستند در ایران یک اسپری تولید بشود که سریع خشک بشه، تنوع رنگی بالا داشته باشد و مهمتر از ان به نقاشان کنترل مورد نیازشان را بدهد.

شرکت اسپری رنگ تکگل مثل شرکت های دیگر تولید کننده البته میخواست یک محصولی تولید کند که بدرد مصرف کننده گانش بخورد و برای همین کار را با این اسپری شروع کرد. مهمترین قست این اسپری همونطور که گفته شد والو این اسپری است که باعث میشود که هنرمند نقاش بتواند دگمه های مختلف روی این اسپری بگذارد. شرکت تکگل با بررسی تولید کننده این والو را پیدا کرد که تمام تولید کننده گان اسپری دیوارنگاری از ان استفاده میکنند مثال منتانا، کلش، کبرا و لوپ کالر. شرکت تکگل هم با این شرکت تماس گرفت و والو خاص گرافیتی را تهیه کرد.

ابتدا یک قوطی تولید شد بدون چاپ. شرکت اسپری رنگ تکگل فقط روی ان سفید و تکگل برای رنگ مشکی علامت گذاری میکرد، یعنی فقط اسپری رنگ سفید و اسپری رنگ مشکی در قوطی بدون چاپ تولید شد. تکگل این اسپری را مجانی در اختیار کسانی که این شرکت را در تست های متداول اسپری رنگ خود میکردند میداد. این اسپری هم یک مقداری زیر برند ارتمن فروخته شد که البته این اسپری و برند تارخچه خود را دارد و یک همکاری بود که با شرکت رنگ تکگل انجام شد.

به این صورت اسپری 400 میل گرافیتی تکگل مدیون یک سری گرافیتی کارهای عزیر مثل اترس میباشد. دزکرو هم که یک گروه دیگر قوی گرافیتی در ایران میباشد نظر های مهم خود را در مورد والو این اسپری جدید داد.

بزودی یک قوطی اسپری با چاپ تولید شد. تنوع رنگی از فقط سفید و مشکی به بالای 200 تا رنگ مختلف رسید که البته رنگ این اسپری اکرولیک و سریع خشک شد.

روی هم رفته بالای 300 هنر مختلف با کمک این گرافیتی کارهای عزیز انجام شد و شما این هنرهای ارزشمند را میتوانید در کانال ایستاگرام takgol_400 ببینید و دنبال کنید.

یه سری از این هنرهای ارزشمند از هنرمند عزیزمان اترس و گروه محترم دزکروه که به اتفاق شرکت تکگل انجام شد را ما اینجا برایتان به نمایش میگذاریم.

کار هنرمند گرافیتی ایرانی اترس

یک کار دیگر این هنرمند.

کار دزکرو

یک کار دیگر از دزکرو

مطالب مرتبط

همایش هنر دیوارنگاری در عراق

شرکت اسپری رنگ تک گل تولید کننده اسپری رنگ، اسپری چسب، اسپری سیلیکون، اسپری wd40، اسپری واکس داشبورد و لاستیک میباشد. شرکت اسپری رنگ تک گل برنامه دارد که در همایش هنر دیوارنگاری در عراق حضور داشته باشد. شرکت تک گل تنها تولید کننده اسپری رنگ هنری دیوارنگاری در ایران و خاورمیانه میباشد و برنامه […]

ادامه مطلب

اسپری wd40 تک گل

شرکت اسپری رنگ تک گل تولید کننده اسپری رنگ، اسپری چسب، اسپری wd40، اسپری سیلیکون، اسپری واکس داشبورد و اسپری واکس لاستیک و اسپری انژکتورشور میباشد. اسپری wd40 تک گل اسپری wd40 تک گل که به اسم اسپری همه کاره یا Magic به انگلیسی، استفادههای مختلف دارد. یکی از استفاده های مهم این اسپری باز […]

ادامه مطلب

چه مدل اسپری خوبه برای داشبورد شما؟

چه مدل اسپری خوبه برای داشبورد، سوالی هست که خیلیها میپرسن. معمولا بهترین اسپری داشبورد اسپری هست که یه محلول تشکیل شده از اب و روغن است. یک مدل سابون در بازار موجود است به اسم کستل سوپ که هم خوب تمیز میکند و هم به سطوح حساس مثل چرم ضربه وارد نمیکند. در حال […]

ادامه مطلب
با ما همراه باشید

برای دریافت آخرین اخبار و محصولات اسپری تک گل در خبرنامه تک گل عضو شوید

© 1397 - 1400 ، تمامی حقوق برای تک گل محفوظ است .
طراحی و برنامه نویسی توسط مرتضی گنج . Sitekade.com