سری اسپری تکگل 400

ارسال شده در تاریخ 2 دسامبر 2020

سری اسپری تکگل 400 ده مدل است. استرو فت، اسکینی پرو، سوفت میلانو، سوپر اسکینی، سوپر فت سیلور، پینک فت، انیورسال، ترانسورسال، فت کپ یلو و نیدل کپ. این سریهای اسپری یا کپ های اسپری وقتی روی اسپری سوار میشوند مدلهای مختلف رنگ را میپاشند. کپهای اسکینی کلا ریز میپاشند و کپهای فت پهن میپاشند.

در حال حاضر همانطور که گفته شد اسپری تکگل 400 ده مدل کپ به بازار عرضه میکند که نه فقط به اسپری 400 میل خود میخورد بلکه به همیه اسپریهایی که والو فیمیل دارد. اصولا تمام اسپری هنری خارجی والو فیمیل دارند و سریهای میل که به این اسپریها میخورند تنوع بالایی دارند. بر خلاف اسپریهای خارجی اسپریهای ایرانی والو نر دارند و سریهای فیمیل که به این اسپریها میخورند مثل سریهای میل تنوع زیادی ندارند و یک مدل میپاشند.

شما در عکس زیر اسم و طرز پاشش این ده مدل سری اسپری را شرکت تکگل به بازار عرضه میکند میبینید. شرکت اسپری رنگ تکگل برای اسپری خود فت کپ مثل، استرو فت، سوپر فت سیلور،پینک فت، فت کپ یلو توصیه میکند. البته انیورسال و کپهای ریز هم در حال حاضر به رنگهای مثل مشکی، ابی، سبز و زرد میخورد.

ولی با این حال شرکت تکگل تست سریهای مختلف را روی اسپری 400 میل خود ادامه میدهد و اطلاعات بیشتر در این مورد در اینده به مصرف کنندگان این اسپری هنری میدهد.

سری های اسپری

مطالب مرتبط

اسپری رنگ هنری

شرکت تک گل تولید کننده اسپری رنگ، اسپری چسب، اسپری سیلیکون، اسپری wd40، اسپری واکس داشبورد، اسپری واکس لاستیک و انژکتورشور میباشد. به زودی شرکت تک گل تولید دو مدل اسپری رنگ جدید خود با بالای 80 کد رنگی مختلف راه اندازی میکند. برنامه تولید این کدهای تولید شده است. 1000 1، 5، 14، 16، […]

ادامه مطلب

دیوارنگاری در ایران

هنر دیوارنگاری و گرافیتی هنری است که روی دیوارهای عمومی انجام میشود، در دید مردم است و معمولا بدون اجازه انجام میشود. در ایران بر خلاف کشورهای دیگر دیوارنگاری کارهای سفارشی شهرداری میباشد. نقاشی از شهدا و نمایادهای سیاسی و دولتی سفارشهایی است که از طریق دولت انجام میشود. البته یک فرقهایی بین اصطلاهاتی مثل […]

ادامه مطلب
با ما همراه باشید

برای دریافت آخرین اخبار و محصولات اسپری تک گل در خبرنامه تک گل عضو شوید

© 1397 - 1400 ، تمامی حقوق برای تک گل محفوظ است .
طراحی و برنامه نویسی توسط مرتضی گنج . Sitekade.com