شرکت رنگین کمان گلریزان

ارسال شده در تاریخ 2 نوامبر 2020

شرکت اسپری رنگ تک گل در سال 1998 تاسیس شد. این شرکت تولید کننده اسپری رنگ یکی از اولین شرکت های تولید کننده اسپری رنگ در ایران است. این شرکت کار خود را با برند گلریزان و شرکت رنگین کمان گلریزان آغاز کرد ولی بعدا مجبور شد که اسم و برند خود را به تکگل، و شرکت تکگل گلریزان تغییر دهد. دلیل این تغییر این بود که یک شرکت اسپری رنگ ایرانی که خود اسپری رنگ تولید میکرد برند گلریزان را که شرکت تکگل سالها با ان کار کرده بود ثبت کرده و شروع به تولید این برند در بازار اسپری کرده است. ولی با این حال میشه گفت که شرکت اسپری رنگ تکگل یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترن تولید کننده گان اسپری رنگ در ایران است.

در حال حاضر اسپری رنگ تکگل چندین محصول در سبد کالای خود دارد، مثل اسپری چسب، سیلیکون و مات کننده شیشه. اسپری چسب و اسپری سیلیکون تکگل در حال حاضر یکی از معتبر ترین اسپریهای چسب و سیلیکون در بازار ایران به شمار میاید.

ولی با این حال محصول اصلی این شرکت اسپری رنگ محصوب میشود. در ایران اسپری های رنگ 300 میل و همه کاره میباشند. رنگ این محصولها الکید است و تنوع رنگیشان بین 30 تا 40 رنگ میباشد. اسپری 300 میل تکگل هم همین مشخصات را دارد، رنگ الکید، 35 رنگ الوان و 3 رنگ متالیک مسی، نقره ای و طلایی. شرکت اسپری رنگ تکگل اسپری رنگ همه کاره خود را بالای بیست سال تولید کرده است.

در سالهای اخیر اسپری رنگ تکگل شروع به تولید محصولهای جدید کرده است. یکی از محصولهای جدید این شرکت اسپری 400 میل رنگ است که رنگ این اسپری الکرولیک میباشد. این اسپری برای کارهای هنری است و سریع خشک میشود. اسپری های همه کاره که در بازار ایران رواج دارد به سرعت این اسپری خشک نمیشود و به کار کسی که اسپری را برای کارهای هنری و نقاشی میخواهد نمیخرد. یک هنرمند احتیاج به یک اسپری دارد که سریع خشک بشود که بتواند سریع کار خود را ادامه بدهد. یک مشخصات دیگر که اسپری هنری تنوع رنگی بالا است. این مشخصات هم برای یک هنرمند مهم است.

بغیر از این اسپری 400 میل تکگل یک والو خاص دیوارنگاری دارد. این والو به دیوارنگار موقعیت استفاده از کپهای مختلف میدهد. این کپهای در حال پاشش افکتهای مختلف میدهند. تکگل در حال حاضر 10 مدل کپ در اختیار مصرف کننده بگذارد. شرکت اسپری رنگ تکگل این کپها و یک سری دیگر از محصولات گرافیتی را از شرکت کلش در ایتالیا تهیه میکند. در حال حاضر شرکت اسپری تکگل بغیر از اسپری شرکت کلش، فروشنده محصولات این شرکت اسپری رنگ در ایران است. شرکت اسپری رنگ تکگل در حال حاضر 4 سال است که با اسپری کلش در ایتالیا همکاری میکند.

شرکت اسپری رنگ تکگل کار با این اسپری جدید و دیگر محصولات را ادامه میدهد. محصولات دیگر که اسپری رنگ تکگل قصد به تولید ان را دارد اسپری WD40 و یه سری محصولات خودرویی میباشد.

مطالب مرتبط

موجودی اسپری دیوارنگاری

شرکت اسپری رنگ تک گل سال نو را به هنرمندان و مصرف کنندگان اسپری رنگ و دیگر محصولات شرکت اسپری تک گل مبارک باد میگوید. امید بر این است که شرکت اسپری رنگ تک گل در سال 1403 محصولات خود را توسعه دهد و هر چه بیشتر مورد تایید هنرمندان و دیگر مصرف کنندگان محصولات […]

ادامه مطلب

کارخانه اسپری سیلیکون

شرکت تک گل تولید کننده اسپری رنگ، اسپری چسب، اسپری سیلیکون، اسپری wd40، اسپری خودرویی مثل انژکتورشور، واکس داشبورد و لاستیک میباشد. یکی از محصولات مهم شرکت تک گل که مدتها این محصول را تولید میکند اسپری سیلیکون میباشد. این محصول با بهترین مواد اولیه تولید گردیده است و خدمت مصرف کننده گان گذاشته شده […]

ادامه مطلب

اسپری 300 میل همه کاره

یک مدل اسپری رنگ که در ایران رایج شده است اسپری 300 میل همه کاره میباشد به رنگ الکید. این اسپری را شرکتهای تولید کننده اسپری رنگ مثل شرکت اسپری رنگ تک گل، شرکت اسپری رنگ گلریز، شرکت اسپری رنگ گلنقش، شرکت اسپری رنگ گلپخش، شرکت اسپری رنگ اطلس فام و شرکت اسپری رنگ واکو […]

ادامه مطلب
با ما همراه باشید

برای دریافت آخرین اخبار و محصولات اسپری تک گل در خبرنامه تک گل عضو شوید

© 1397 - 1400 ، تمامی حقوق برای تک گل محفوظ است .
طراحی و برنامه نویسی توسط مرتضی گنج . Sitekade.com