معرفی هنرمندان دیوارنگار ایرانی

ارسال شده در تاریخ 1 نوامبر 2020

همانطور که گفتیم شرکت اسپری رنگ تاگگل مدتی هست که با هنرمندان ایرانی و مخصوصاً هنرمندان گرافیتی کار می کند. گرافیتی هنر جالبی است و گرافیتیست ها یه گروه خاصی هستند. گرافیتی کارهای ایرانی به گرافیتی کارهای خارجی تفاوتی ندارند. این گروه هنر خود را در دیوار خیابان ها انجام می دهند. آنها عاشق این هنر هستند و مانند هوشور ، که یکی از شناخته شده ترین هنرمندان گرافیتی در ایران است می گوید ، “نوشتن روی دیوار بیماری من است”.

نکته مهم در این مسئله این است که این هنرمندان گرافیتی برای هنر خود روی دیوار خیابان هیچ درآمدی کسب نمی کنند و ابزار هنری آنها که اسپری رنگ گران است. به خصوص در ایران که سطح اقتصادی پایین تری دارد، مردم قدرت ندارند که را بپردازند، وقتی که از این شکل هنری چیزی کسب نمی کنند.

همکاری بین شرکت تولیدیی رنگ تکگل و گرافیتی کارهای ایرانی برای هر دو گروه بسیار مفید بوده است زیرا شرکت اسپری رنگ تکگل به هنرمندان دیوارنگاری اسپری رنگ داده است و این گروه از هنرمندان ایرانی توانسته اند هنر خود را به دیوار پیاده کنند.

هوشور یکی از بزرگترین هنرمندان گرافیتی در ایران محصوب میشود. متاسفانه شرکت اسپری رنگ تکگل با این هنرمند قوی گرافیتی ایرانی همکاری نداشته است. یکی دیگر از ارتیستهای ایرانی دچکروه است، که همونطور که اسمشون مطرح میکند یک گروه هستند که از دو هنرمند قوی تشکیل میشود. شرکت اسپری رنگ تکگل کمی همکاری با دچکروه داشته است اما همکاری این شرکت با هنرمندان ایرانی معمولا طولانی مدت نبوده است. تجربه ای که شرکت اسپری رنگ تکگل با هنرمندان نقاشی دیواری داشته است این است که این همکاریها معمولا طولانی مدت نیست.

با ما همراه باشید

برای دریافت آخرین اخبار و محصولات اسپری تک گل در خبرنامه تک گل عضو شوید

© 1397 - 1400 ، تمامی حقوق برای تک گل محفوظ است .
طراحی و برنامه نویسی توسط مرتضی گنج . Sitekade.com