کارخانه اسپری رنگ

ارسال شده در تاریخ 1 ژانویه 2021

محصول اصلی شرکت اسپری رنگ تکگل اسپری رنگ میباشد. این اسپری، اسپری عمومی یا همه کاره نام دارد. کارخانه اسپری رنگ تکگل این محصول را بالای 20 سال تولید کرده است و یکی از قدیمیترین تولید کننده اسپری رنگ در ایران میباشد. این شرکت فعالیت خود را با برند اسپری رنگ گلریزان و شرکت رنگین کمان گلیزان شروع کرد و این کار را حالا با برند تکگل و شرکت اسپری رنگ تکگل ادامه میدهد.

اسپری رنگ

اسپری رنگ

این محصول در حال حاصر 3 رنگ متالیک مثل اسپری رنگ مسی، اسپری رنگ طلایی و اسپری رنگ نقره ای دارد و 28 رنگ الوان و 2 اسپری ضد زنگ، اسپری ضد زنگ قرمز و اسپری ضد زنگ طوسی.

اسپری چسب

بغیر از این محصول کارخانه اسپری رنگ تکگل اسپری چسب 300 میل همه کاره به بازار اراِیه میدهد. این اسپری جهب چسباندن کاغذ، مقوا، پارچه، موکت، چرم اسفنج، ابر، یونولیت، شیشه، تراکت و اعلامیه استفاده میشود. مصرف این اسپری پر استفاده به صورت عمده در کارخانه های تولیدی، تودوزی اتوموبیل، تولید کننده مبل، گلسازی، صنایع دستی و کانونهای تبلیغاتی، منازل و غیره استفاده میشود.

اسپری سیلیکون

اسپری سیلیکون

یک محصول محبوب دیگر این شرکت اسپری سیلیکون میباشد. این محصول برای روان کننده قالب در صنایع شمع سازی استفاده دارد. این محصول را شما در بازار مشیرالخوط تهران میتوانید خریداری کنید.

اسپری WD40

اسپری WD40

یک محصول جدید این شرکت اسپری WD40 میباشد که یک محصول ثابت شده در بازار ایران و جهان است.

اسپری رنگ نقاشی

اسپری رنگ نقاشی

اخرین محصول خیلی جالب این شرکت که با همکاری شرکت کلش در ایتالیا تولید شده است اسپری رنگ گرافیتی/دیوارنگاری/نقاشی/هنری میباشد. این محصول با رنگ اکرولیک و والو مخصوص دیوارنگاری اسپری است که هنرمندان ایرانی سالهاست که دنبال ان هستند.

مطالب مرتبط

همایش هنر دیوارنگاری در عراق

شرکت اسپری رنگ تک گل تولید کننده اسپری رنگ، اسپری چسب، اسپری سیلیکون، اسپری wd40، اسپری واکس داشبورد و لاستیک میباشد. شرکت اسپری رنگ تک گل برنامه دارد که در همایش هنر دیوارنگاری در عراق حضور داشته باشد. شرکت تک گل تنها تولید کننده اسپری رنگ هنری دیوارنگاری در ایران و خاورمیانه میباشد و برنامه […]

ادامه مطلب

سفارش اسپری 400 میل تکگل برای اونت در رشت

شرکت اسپری رنگ تکگل یک سفارش از اسپری 400 میل خود برای یک اونت در رشت گرفته است. این سفارش از مین گرافیتی، یکی از سرشناسترین گرفیتی کارهای ایرانی صورت گرفته است. تفریبا تمامی کدهای اسپری 400 میل تکگل در این سفارش در بر گرفته است. ما از طرف شرکت اسپری رنگ تکگل دوست داشتیم […]

ادامه مطلب

کد های قرمز اسپری ۴۰۰ میل تکگل

کد های زیل کدهای قرمز کاتالوگ جدید اسپری ۴۰۰ میل شرکت اسپری رنگ تکگل میباشد.‌ کد ۱۹ به اسم، اسپری صورتی ماه، کد ۲۰ با اسم اسپری صورتی ناناز، کد ۲۱ با اسم اسپری صورتی قجری، کد ۲۲ با اسم اسپری سرخابی، کد ۲۳ با اسم اسپری سرخابی ترک، کد ۲۴ با اسم اسپری ماتیکی […]

ادامه مطلب
با ما همراه باشید

برای دریافت آخرین اخبار و محصولات اسپری تک گل در خبرنامه تک گل عضو شوید

© 1397 - 1400 ، تمامی حقوق برای تک گل محفوظ است .
طراحی و برنامه نویسی توسط مرتضی گنج . Sitekade.com