اسانسهای خوشبو کننده واکس داشبورد

ارسال شده در تاریخ 9 می 2022

شرکت اسپری رنگ تکگل تولید محصولات خودرو و مراقبت خودرویی خود را با محصولات اسپری واکس داشبورد، اسپری واکس لاستیک و اسپری انژکتورشور شروع کرده است.

اسپری واکس داشبورد برای تمیز کردن، خوشبو کردن و مراقبت قسمتهای درون خودرو استفاده میشود. این محصول با مواد شوینده، خوشبو کننده و براق کننده طراحی و تولید شده است. محصولات واکس داشبورد در هین این که ضرری برای قسمتهای درون خودرو ندارد بلکه این قسمتها را مراقبت میکند.

قسمتهای درون خودرو مثل داشبورد در معرض نور خورشید قرار میگیرند. نور خورشید به تدریج باعث فرسایش و ترکهای ریز روی داشبورد و دیگر قسمتهای درون خودرو میشود. این قسمتها انتدا خشک و به تدریج ترکهای ریز و در نهایت خراب شدن و پارگی میشود.

با استفاده از محصولات اسپری واکس خودرو تکگل شما میتوانید از این پروسه جلو گیری کنید. اسپری واکس داشبورد به غیر از اینکه قسمتهای اسپری شده را براق، تمیز و خوشبو میکند، این قسمتها را نرم هم میکند و از خشک شدن و ترک خوردن قسمتهای درون خودرو جلو گیری میکند.

به غیر از برند تکگل، توربو و مزدک که توسط شرکت اسپری تکگل تولید میشود برندهای مثل پاور، سیلین و چتا هم در بازار موجود است.

راحیه های موجود در بازار گیاهی، میوه ای (هلو، لیمو، موز..) و مجلسی مثل (هرمس تره، دسایر بلو …) و غیره میباشد. راحیه پرطرفداری که شرکت اسپری تکگل تولید میکند کاپتن بلاک، ورسوز، کارتیر پارشا و بی دلشیز میباشد.

بغیر از چرم اسپری واکس داشبورد روی محصولات پلاستیکی هم میتوانید استفاده کنید.

اسپری واکس داشبورد

با ما همراه باشید

برای دریافت آخرین اخبار و محصولات اسپری تک گل در خبرنامه تک گل عضو شوید

© 1397 - 1400 ، تمامی حقوق برای تک گل محفوظ است .
طراحی و برنامه نویسی توسط مرتضی گنج . Sitekade.com