اسپری نقاشی

ارسال شده در تاریخ 5 آگوست 2022

شرکت تکگل اولین و تنها تولید کننده اسپری نقاشی، هنری و گرافیتی در ایران میباشد. این اسپری خاص نقاشی رنگ اکرولیک، تنوع رنگی بالا و والو خاص گرافیتی و دیوارنگاری دارد. این والو هم به مصرف کننده کنترل میدهی هم ایکه امکان استفاده اس کپهای مختلف و با پاشش های مختلف. این اسپری را شرکت اسپری تکگل با همکاری با شرکت کلش در ایتالیا استارت زد.

انحصاری کار کردن

شرکت تکگل خیلی از شرکت اسپری کلش در ایتالیا کمک گرفته است و الگو برداری کرده است. مخصوصا در مورد فروش هنری خود که دست یک هنرمند دیوارنگار ایتالیایی میباشد و از طریق این هنرمند این اسپری هنری انحصاری بفروش میرود. این هنرمند گرافتی به www.clashpaint.com و clashpaint در اینستاگرام اسپری کلش را بفروش میرساند. شرکت تکگل هم مدتها دنبال یک هنرمند ایرانی که با نقاشی دیواری کار میکند می گشت و میگردد که بتواند اسپری جدید هنری تکگل را به بازار معرفی کند و به فروش برساند.

ولی هنوز شرکت تکگل کسی که این خواص این هنرمند ایتالییایی را پیدا نکرده است که کاملا بخواهد اسپری تکگل را از اب و خاک در بیاورد، و مسیولیت فروش این اسپری را با جون دل قبول کند.

این کار خیلی سختی است قبول داریم ولی بازم ما دنبال هنرمندی میگردیم که این کار را قبول کند.

این هنرمند ایتالییا در فروش اسپری رنگ کلش در اروپا و بقیه جهام خیلی موفق شده است و در حال حاضر به تمامی کشورهای اروپایی این محصول را بفروش میرساند.

این هنرمند ایتالییایی با اینکه تحصیلات زیاد بالایی ندارد با این حال به تمامی ابزارهای هنری و دیجیتال که به درد تبلیغات میخورد اشنایی کامل دارد. این هنرمند حتی سایت کلش را هم خودش طراحی کرده است. کانال موفق ایستاگرامی دارد که روزانه اپدیت میشود. حتی سایت گوگل کلش هم روزانه اپدیت میشود و روزانه به این سایت محصول اضافه میشود و تغییرات اجرا میشود.

این هنرمند همیشه دنبال برنامه های تبلیغاتی و ویدیویی جدید است که برند کلش بتواند حرف اول را در بازار اسپری رنگ بزند. در حال حاضر هم اسپری رنگ گلش موفقتر و موفقتر در بازار اسپری رنگ جهانی است و این موفقیت همینطور جلو تر و جلوتر میرود.

برای هر کاری و زحمتی که این هنرمند دیوارنگاری برای شرکت کلش انجام میدهد بر اساس ان مزایا و تخفیفات گسترده ای بدست میاورد.

اسپری رنگ نقاشی
اسپری رنگ نقاشی

شرکت اسپری رنگ تکگل دنبال هنرمندی است که مشخصات بالا را داشته باشد. اگر شما این مشخصات را دارید به andreas_parshagen@yahoo.se رسومه خود را بفرستید.

ولی متاسفانه ما دیگر نمیتوانیم به کسی موقعیت انحصاری کار کردن را بدهیم چون ما همین الان مشتری و پخشهای قوی که اسپری رنگ تکگل را میفروشند داریم. شرکت اسپری رنگ تکگل هم موذف است که به مشتریان خوب خود همیشه اسپری بدهد و بر اساس فروششان قیمت معین کند.

یعنی در حال حاضر مدل کلش کار کردن کلا و الگوبرداری از روی کلش دیگر برای شرکت تکگل امکان پذیر نیمباشد.

0098 استور یکی از پخشهای قوی شرکت تکگل میباشد که ما برنامه داشتیم که با این شرکت مدل همکاری شرکت کلش با هنرمند فروشنده کلش داشته باشیم.

ولی شرکت 0098 استور برنامه داشت که با برند خود کار کند و این علاقه ای به مدل همکاری شرکت کلش نداشت. ولی در حال حاضر 0098 استور قوی ترین پخش تکگل در فروش اسپری هنری میباشد.

0098 استور هم ما را توی فروش و بازاریابی اسپری تکگل کمک کرده است ولی بازم یه سری فرقها بین همکاری 0098 استور با شرکت اسپری رنگ تکگل و مدلی که کلش کار میکند وجود دارد.

شرکت اسپری رنگ تکگل مثلا www.takgolcolors.com و Takgol400 در اینستاگرام در اختیار 0098 استور گذاشت ولی این شرکت با این دو سایت اماده کار نکرد و ترجیح داد که با سایت www.098store.ir و 0098store در اینستاگرام کار کند.

این شرکت هم دنبال برند و محصولات خود میباشد و برای همین رود یا 0098استور ان کاری که دوست تکگل در ایتالیا با اسپری کلش میکند با کاری که 0098 استوری برای شرکت تکگل انجام میدهد یه سری فرقها دارد.

ولی بازم یه سری شباهت هم بین این دو بازیگر هم وجود دارد. همانطور که کلش شرکت کلش را در تولید، تبلیغات و بهتر کردن کیفیت شرکت کلش را کمک میکند 0098 استور هم ما را بارها کمک کرده است و شرکت تکگل امیدوار است که یه سری از همکاری با شرکت 0098استور ادامه دار باشد.

0098 استور همیشه مشتریهایی که جذب کرده است تا وقتی که خودش نخواهد کار را ادمه بدهد در اختیار خود دارد. شرکت اسپری رنگ تکگل به کسه دیگر حق انحصاری کار کردن را نمیدهد و به هر کسی که اسپری میدهد زیر شرایطی میدهد که به بازار مشتریان قبلی خود نفوذ نکنند. البته این کار در مورد پخشها و فروشگاهها قابل اجرا است. مصرف کننده اصلی را سخت کسی میتواند جلو گیری کند که از کی خریداری کند. ولی بازم شرکت تکگل میتواند از طریق قیمت از این کار جلو گیری کند. شرکت تکگل با بازی کردن با قیمت جلوی یه سری رقابتهای ناسالم را میگرد که در نهایت کسی نتواند در بازار همدیگه نفوذ کند.

همانطور که گفته شد شرکت اسپری رنگ تکگل دیگر نمیتواند محصولات خود را بصورت کلش و به صورت انحصاری به کسی بدهد چون همین الان مشتریهایی دارد که ما در قبالشان و موفقیتشان پایبندیم. در اینده اگر ما کسی هم پیدا کنیم امیدواریم که ان کس بتواند با 0098 استور همکاری کند و بتواند همدیگر را در فروش محصولات تکگل تکمیل کند.

مطالب مرتبط

ممنون از همراهیتون

شرکت اسپری رنگ تکگل دوست داره از تک تک هنرمندانی که این شرکت را همراهی کردند، نظر دادند و محصولات تکگل را استفاده کرده اند تشکر کامل را بکند. اولین هنرمندی که شرکت تکگل همکاری نزدیک باهاش شروع کرد میثم پیریایی، دوست نزدیک شرکت تکگل بود. شرکت اسپری رنگ تکگل بهتر کردن و تخصصی کردن […]

ادامه مطلب

هنرمندان ایرانی از چه اسپریی استفاده میکنند؟

شرکت اسپری رنگ تکگل تولید اسپری خود را با برند گلریزان شروع کرد. برند گلریزان یکی از قدیمیترین برندهای اسپری ایران محصوب میشود و به دلیل کیفیت بالای خود پیش هنرمندان و امورزگاههای هنر محبوبیت خاص خود را بدست اورد. خیلی از اموزشگاههای هنر به دانش اموزان خود اسپری رنگ گلریزان را توصعه میکردند. ولی […]

ادامه مطلب

مارکر و کپهای کلش

شما میتوانید مارکرها و کپهای شرکت کلش، که یک شرکت مطرح تو صنعت رنگ هنری به شمار میاید از شرکت تکگل بخرید. این مارکرها ۳ مدل هستند. مدل ۷ میلیمتر با رنگ که قابلیت شاژ را ندارد. مارکر ۱۵ میلیمتر خالی که قابلیت شارژ را دارد. مارکر ۱۵ میلیمتر با رنگ که قابلیت شارژ را […]

ادامه مطلب
با ما همراه باشید

برای دریافت آخرین اخبار و محصولات اسپری تک گل در خبرنامه تک گل عضو شوید

© 1397 - 1400 ، تمامی حقوق برای تک گل محفوظ است .
طراحی و برنامه نویسی توسط مرتضی گنج . Sitekade.com