تولید کننده اسپری خودرویی

ارسال شده در تاریخ 5 آگوست 2022

شرکت اسپری رنگ تکگل یکی از جدیدترین تولید کنندگان اسپری خودرویی در بازار ایران میباشد. پخشهای اسپری خودرو و محصولات دیگر دنبال قرارداد با شرکت اسپری رنگ تکگل، انحصاری کار کردن و نمایندگی گرفتن از شرکت تکگل میباشند.

پخشهای محصولات تکگل

یکی از پخشهای قوی تکگل 0098 استور به اقای مین در رشت اسپری پخش میکند. اقای مین نمایندگی کامل رشت را میخواهد. برای شرکت اسپری رنگ تکگل مشکلی ندارد که به رشت اسپری خودرویی ندهد چون اقای مین تنها توضیح کننده اسپری خودرویی در رشت میباشد و 0098 استور مشتری قوی تکگل.

شرکت تکگل قراردادی که با پخشهای محصولات تکگل میبندد این است که هیچ وقت به مشتریان پخشهای خود اسپری ندهد. و وقتی توی یک شهر فقط یک مشتری وجود دارد و ان مشتری پخش ماست تبیعطا ان مشتری میتواند در ان شهر انحصاری کار کند.‌ برای شرکت تکگل مشکلی نیست.

با این که شرکت اسپری رنگ تکگل به مشتریان و پخشهای خود مستقیم حق فروش انحصاری یا نمایندگی نمیدهد با اینحال این پخشهادر حقیقت حق انحصاری کار کردن را بدست میاورند، چون به همیه فروشگاههای ان شهر، یکی یا هزارتا، میفروشند و شرکت تکگل برای همین اجازه ندارد که به ان شهر نفوذ پیدا کند، چون شرکت اسپری رنگ تکگل تعهد دارد که به مشتریان پخشهای خود اسپری به فروش نیاورد.

ولی بازم شاید این اتفاق نیوفتد، مثلا مشتری شرکت اسپری رنگ تکگل در عراق بیاید و در رشت اسپریهای تکگل را بفروشد. شرکت تکگل کاملا مانع این کار نمیتواند بشود و برای همین مستقیم نمایندگی و یا انحصاری کار کردن را به کسی نمیدهد.

فروشگاه اسپری رنگ

سیاست معرفی کردن نمایندگی ها و پخشهای خود

خیلی از خریداران محصولات اسپری خودرو با شرکت تکگل تماس میگیرند و دنبال نمایندگی، پخش و فروشگاهای محصولات تکگل هستند.

اینجا شرکت اسپری رنگ تکگل قویترین نمایندگی و پخش خود را معرفی میکند. یه سری از پخشها انقدر قوی هستند که به انوان مسعول فروش معرفی میشوند. ولی معرفی پخشها و فروشگاهای محصولات تکگل به مشتری این محصولات به خود شرکت تکگل ربط داره و خودش میتواند تصمیم بگیرد کی را معرفی کند ولی تبیعطا شرکت اسپری رنگ تکگل کسی را معرفی میکند که کاملترین لیست محصولات تکگل و از نظر لوگیستیک و نزدیکی بهترین خدمات و شرایط را یرای مصرف کننده فراهم میکند.

کسانی که دنبال نمایندگی یا انحصاری کار کردن با شرکت تکگل هستند، مخصوصا در مورد محصولات خودرویی و اسپری خودرویی که تازه به بازار در حال توضیع است به مواردی که بالا درج شده است دقت کنند. اگر شما قصد انحصاری کاری کردن در مورد شرکت تکگل و محصولات این شرکت دارد باید بازار را بگیرد یا گرفته باشد چون شرکت تکگل تعهد دارد که در قبال مشتریان خوب خود که با شرکت تکگل در مورد حساب و کتاب خوب کار کردند هیچ وقت وارد بازار انها نشود حتی وقتی که این شرکتها تصمیم گرفتند با کس دیگه یا برند دیگری کار کنند.

با اینکه شرکت اسپری رنگ ‌تکگل به کسی حق انحصاری کار کردن و نمایندگی در شهری نمیدهد باز در واقعیت این پخشها و‌ فروشگاههای محصولات خودرویی و‌دیگر محصولات تکگل میتوانند انحصاری کار کنند و نمایندگی در شهر خود داشته باشند.

این قانون که شرکت تکگل رعایت میکند خیلی دینامیک، ساده و به نفع همیه ذیفها میباشد.

ما بر اساس این اصول میتوانیم به مین نمایندگی کامل رشت را بدهیم، به دلیل اینکه مین تنها فروشگاه محصولات گرافیتی در رشت میباشد و مشتری پخش شرکت اسپری رنگ تکگل ۰۰۹۸استور میباشد. برای همین این فروشگاه با خیال راحت میتواند محصولات اسپری خودرویی شرکت اسپری تکگل را به فروش برساند.

شرکت اسپری رنگ تکگل تا وقتی که ۰۰۹۸استور پخش این شرکت است و یا کلا پخش اسپری و یا هر محصول دیگر این شرکت را بفروش میرساند و این محصولات را جا انداخته است و مین مشتری این پخش است و کل فروش رشت دست این ذینف استو شرکت اسپری رنگ تکگل به کسی در رشت محصولات خودرویی خود را بفروش نمیرساند.

حتی اگر کسی در رشت اسپری خودرویی تکگل را بخواهد ما مین و 0098 استور را معرفی میکنیم.‌

مطالب مرتبط

موجودی اسپری دیوارنگاری

شرکت اسپری رنگ تک گل سال نو را به هنرمندان و مصرف کنندگان اسپری رنگ و دیگر محصولات شرکت اسپری تک گل مبارک باد میگوید. امید بر این است که شرکت اسپری رنگ تک گل در سال 1403 محصولات خود را توسعه دهد و هر چه بیشتر مورد تایید هنرمندان و دیگر مصرف کنندگان محصولات […]

ادامه مطلب

کارخانه اسپری سیلیکون

شرکت تک گل تولید کننده اسپری رنگ، اسپری چسب، اسپری سیلیکون، اسپری wd40، اسپری خودرویی مثل انژکتورشور، واکس داشبورد و لاستیک میباشد. یکی از محصولات مهم شرکت تک گل که مدتها این محصول را تولید میکند اسپری سیلیکون میباشد. این محصول با بهترین مواد اولیه تولید گردیده است و خدمت مصرف کننده گان گذاشته شده […]

ادامه مطلب

اسپری 300 میل همه کاره

یک مدل اسپری رنگ که در ایران رایج شده است اسپری 300 میل همه کاره میباشد به رنگ الکید. این اسپری را شرکتهای تولید کننده اسپری رنگ مثل شرکت اسپری رنگ تک گل، شرکت اسپری رنگ گلریز، شرکت اسپری رنگ گلنقش، شرکت اسپری رنگ گلپخش، شرکت اسپری رنگ اطلس فام و شرکت اسپری رنگ واکو […]

ادامه مطلب
با ما همراه باشید

برای دریافت آخرین اخبار و محصولات اسپری تک گل در خبرنامه تک گل عضو شوید

© 1397 - 1400 ، تمامی حقوق برای تک گل محفوظ است .
طراحی و برنامه نویسی توسط مرتضی گنج . Sitekade.com