شرکت اسپری لاستیک

ارسال شده در تاریخ 5 آگوست 2022

شرکت رنگ تکگل یکی از جدیتترین تولید کنندگان اسپری واکس، براق کننده و شوینده لاستیک در ایران میباشد.‌خیلی از مشتریان شرکت اسپری تکگل دنبال انحصاری کار کردن و نمایندگی محصولات تکگل میباشند.شرکت اسپری تکگل این قوانین را رعایت میکند.

نمایندگی ها و پخشهای شرکت تکگل

ما قویترین مشتریانمان را که کاملترین لیست کالا، بهترین خدمات و بهترین شرایط برای فروش محصولات تکگل دارند، ان پخش یا فروشگاه را بعنوان نمایندگی محصولات تکگل معرفی میکنیم. ولی این معرفی به خود شرکت تکگل و سنجیدن شرایط ربط دارد. شرکت تکگل موظف نیست که کسه خاصی را بعنوان نماینده معرفی بکند. این به خود مشتری و شرایط مشتری ربط دارد که بتواند بعنوان نمایندگی معرفی بشود.

میشه گفت معرفی پخش یا مشتری دلبخواهی است و شرکت اسپری رنگ تکگل میتواند کسی را معرفی نکند و خودش فروشنده مستقیم باشد، اگر شرایط این باشد که خریدار مشتری، مشتری شرکت تکگل نباشد و همانطور که گفته شد مستقیم به این مشتری جدید محصولات خود را به فروش برساند.‌

همانطور که گفته شد یه قسمتی از شرایط همکاری قوانین اساسی در کار است و قسمت دیگر همکاری دلبخواهی و به شرایط شرکت تکگل و پخش ان شرکت ربط دارد.

یکی از شرایط اساسی به انون زیر است. شرکت تکگل موظف است که به مشتریان پخشها و فروشگاههای خود حتی وقتی این شرکتها تصمیم به اتمام کار با شرکت اسپری تکگل کرده اند و یا تصمیم به کار کردن با برندهای دیگری کرده اند، محصولات خود را به فروش نرساند، مگر اینکه این پخشها کاملا تصمیم اتمام کار در بازار محصولات تکگل نموده باشند و خودشان مشتری خودشان را به شرکت تکگل معرفی کنند.

ولی بازم شرکت اسپری تکگل نمیتواند کاملا و بدون هیچ استثنایی جلوی مشتریان خود و یا مشتریان مشتریان خود را بگیرد که با دیگر مشتریان شرکت تکگل رقابت کنند هر چند به مشتریان مستقیم خود توصعه می کند که از دادن جنس به فروشگاه و یا شهری که اسپری تکگل در ان موجود است خودداری کنند.

حتی در حال حاضر که با بزرگترین پخشمان کار میکنیم نمیتوانیم به انها این قول را بدهیم و اینکه این پخش و یا مشتری این پخش میتواند صد در صد مطمعن که در به انوان مثال در رشت هیچ کسی اسپری تکگل در بازار نمیاورد. برای همین در این مورد ما معذوریم. ولی تبیعطا مشتری دست دوم و سوم شرکت تکگل نمیتوانند به مشتری پخش اصلی رقابت کند به دلیل اینکه قیمت پخش دوم و سوم و چهارم بیشتر از پخش اصلیه در می اید. برای همین این واقعت که کسی اسپری تکگل را بخواهد به مشتری پخش اصلی این شرکت بروش بیاورد کمتر اتفاق مییوفتد.

برای همین ما به مشتریهایمان توصیه میکنیم که هیچ وقت در مغازه یا فروشگاهی که اسپری رنگ تکگل موجود است به هیچ انوان اسپری نفروشند و این قانون را رعایت کنند که شرکت اسپری رنگ تکگل با مشتریان قدیمی خود به مشکل نخورد

شرکت اسپری رنگ تکگل موظف است که به پخشهای خود بر قبال ان فروشی که دارند قیمت مناسب بدهد. این قیمت بر اساس وقت تسویه حساب هم محاسبه میشود.

محاسبه قیمت تمام شده اسپری و قیمت دادن به مشتریان تکگل بعضی وقتها، در بازار ایران، روزانه انجام میشود. پخشهای این شرکت باید این واقعیت را حضور ذهن خود داشته باشند.

قسمتی از همکاری بین پخشهای تکگل و شرکت اسپری تکگل دلبخواهی است. استفاده از ساختمانهای شرکت اسپری تکگل توسط پخشهای این شرکت دلبخواهی است و به خود شرکت تکگل و تصمیم این شرکت ربط دارد.

تبلیغات و همکاری و کمک پخشهای تکگل در کیفیت و تولید دلبخواهی است و به خود پخشهای شرکت اسپری تکگل و تصمیم انان ربط دارد.

تبلیغات که توسط مشتریان، پخشها و فروشگاهای شرکت اسپری تکگل صورت میگیرد دلبخواهی است و همینطور کمک مالی شرکت اسپری رنگ تکگل در قبال این تبلیغات هم دلبخواهی است و به تصمیم شرکت تکگل و بررسی شرایط ربط دارد و اینکه شرکت تکگل تمایل به کمکی دارد یا خیر.

تبلیغات و هر خدمات دیگری در تولید و بالا بردن کیفیت که مشتریان، پخشها و فروشگاههای تکگل انجام میدهند هم به خودشان ربط دارد و انها میتوانند ان را انجام بدهند یا خیر.

شرکت تکگل موظف نیست که انها را در این مورد از نظر هزینه کمک کند. کمک کردن و پرداخت در این موارد به خود شرکت تکگل تصمیم این شرکت و بررسی شرایط ربط دارد.

برای همین شرکت تکگل نمیتواند از پخشهای این شرکت هیچ مورد توقعی در قبال تیلیغات، کمک به کیفیت و تولید داشته باشد، و به همین ترتیب پخشهای شرکت تکگل نمیتوانند برای تبلغات، کمک به تولید و کیفیت شرکت اسپری تکگل را مدیون خود کنند. این موارد دلبخواهی است و کسی نمیتواند در مقابلش توقع و یا کسی را مدیون خود کند.

همانطور امکانات استفاده از محیط کاری و ساختمانهای شرکت تکگل توسط پخشهای این شرکت دلبخواهی است و شرکت تکگل نمتواند پخشهای خود را مدیون خود کند، که شما از ساختمانهای شرکت اسپری تکگل استفاده میکنید و در قبال این کار به ما مدیون هستید یا اینکه شرکت اسپری رنگ تکگل به شما مشتری معرفی میکند و بخواطر این کار شما به ما مدیون هستید. همانطور که مشتریان شرکت اسپری تکگل نمیتوانند بخاطر تبلیغات، نظر دادن، کمک به تولید و بالا بردن کیفیت شرکت اسپری رنگ تکگل را مدیون خود کنند.

سفارش تولید اسپری
تولید اسپری رنگ

مطالب مرتبط

موجودی اسپری دیوارنگاری

شرکت اسپری رنگ تک گل سال نو را به هنرمندان و مصرف کنندگان اسپری رنگ و دیگر محصولات شرکت اسپری تک گل مبارک باد میگوید. امید بر این است که شرکت اسپری رنگ تک گل در سال 1403 محصولات خود را توسعه دهد و هر چه بیشتر مورد تایید هنرمندان و دیگر مصرف کنندگان محصولات […]

ادامه مطلب

کارخانه اسپری سیلیکون

شرکت تک گل تولید کننده اسپری رنگ، اسپری چسب، اسپری سیلیکون، اسپری wd40، اسپری خودرویی مثل انژکتورشور، واکس داشبورد و لاستیک میباشد. یکی از محصولات مهم شرکت تک گل که مدتها این محصول را تولید میکند اسپری سیلیکون میباشد. این محصول با بهترین مواد اولیه تولید گردیده است و خدمت مصرف کننده گان گذاشته شده […]

ادامه مطلب

اسپری 300 میل همه کاره

یک مدل اسپری رنگ که در ایران رایج شده است اسپری 300 میل همه کاره میباشد به رنگ الکید. این اسپری را شرکتهای تولید کننده اسپری رنگ مثل شرکت اسپری رنگ تک گل، شرکت اسپری رنگ گلریز، شرکت اسپری رنگ گلنقش، شرکت اسپری رنگ گلپخش، شرکت اسپری رنگ اطلس فام و شرکت اسپری رنگ واکو […]

ادامه مطلب
با ما همراه باشید

برای دریافت آخرین اخبار و محصولات اسپری تک گل در خبرنامه تک گل عضو شوید

© 1397 - 1400 ، تمامی حقوق برای تک گل محفوظ است .
طراحی و برنامه نویسی توسط مرتضی گنج . Sitekade.com