ممنون از همراهیتون

ارسال شده در تاریخ 26 ژوئن 2022

شرکت اسپری رنگ تکگل دوست داره از تک تک هنرمندانی که این شرکت را همراهی کردند، نظر دادند و محصولات تکگل را استفاده کرده اند تشکر کامل را بکند.

هنر دیوارنگاری

اولین هنرمندی که شرکت تکگل همکاری نزدیک باهاش شروع کرد میثم پیریایی، دوست نزدیک شرکت تکگل بود. شرکت اسپری رنگ تکگل بهتر کردن و تخصصی کردن محصولات تکگل را با دوست هنرمندمان آقا میثم شروع کرد. از همین جا محصولات تکگل شروع به بهتر کردن کیفیت خود کرد.

گرافیتی کار ایرانی

هنرمند دوم که شرکت اسپری رنگ تکگل را همراهی کرد و در تست کیفیت و گسترده کردن محصولات ما را کمک کرد دکیه بود. دکیه لغت هندی است به معنی نگاه.

ما مدت زیادی با دکیه کار کردیم و نقاشی دیوارنگاری زیادی با هم انجام دادیم. این نقاشی ها به شرکت اسپری رنگ تکگل فرصت داد که کیفیت رنگ خود را بررسی کند و به فکر گسترده کردن محصولات خود بشود.

شما کارهایی که دکیه با شرکت اسپری رنگ تکگل انجام داده است را میتوانید در کانال ایستاگرامی takgolpaint ببینید.

هنرمند گرافیتی

سومین هنرمند گرافیتی که ما باهاش همکاری زیادی داشتیم و شرکت اسپری رنگ تک گل را مدتها همراهی کرد “شاید” بود. “شید” مدتها در مالایسا زندگی کرده بود و تازه دوباره به ایران آمده بود. او شرکت اسپری رنگ تک گل را پیدا کرد و آنها بزودی همکاری خوبی را شروع کردند.

با این همکاری اسپری “ارتمن” به مقدار محدود تولید شد. ما امیدواریم که تولید این اسپری در آینده هم ادامه خواهد داشت.

اسپری رنگ گرافیتی

طول این همکاری شرکت اسپری رنگ تک گل چندین سفر به ایتالیا داشته است. شرکت اسپری رنگ تک گل طی این مدت با شرکت اسپری کلش و لیندال آشنا شد. ما یه سری نمونه والو از شرکت لیندال گرفتیم که تولید کننده والو گرافیتی در ایتالیا میباشد. شرکت کلش یا کالر پک چنیدن محصول “های تک” اسپری و اسپری رنگ دارد، مثل اسپری رنگ پلاستیک که روی رینگ لاستیک استفاده می‌شود.

شرکت اسپری رنگ تک گل هنوز با شرکت لیندال و شرکت اسپری رنگ کلش همکاری دارد.

همکاری شرکت اسپری رنگ تک گل با هنرمندان گرافیتی گسترده تر شد. یه مدتی بود که شرکت اسپری رنگ تکگل شاید با ۲۰ تا دیوارنگار همزمان در حال همکاری بود. شرکت اسپری رنگ تکگل روزانه با کمک هنرمندان دیوارنگاری چندین کار در کانال و دیوارهای تهران به ارمغان می‌گذاشت.

چندین گرافیتی کار قوی شروع به همکاری با شرکت تکگل کردند، مثل گویان، شوک و ساحر. شرکت اسپری رنگ تکگل مدتها با این گروه هر هفته برنامه داشت و این دوستان ما را برای تست رنگا و بهتر کردن کیفیت آن کمک می‌کردند.

اسپری رنگ تکگل

یه سری از خیابان های جاده قزلحصار تبدیل شده بود به گالری هنرمندانی که با اسپری رنگ تکگل همکاری می‌کردند و هنوز هم این نقاشی‌ها روی دیوار این منطقه موجود میباشد.

هنر دیوارنگاری

خیلی از علاقه مندان هنر به این منطقه سفر می‌کردند که این نقاشیهارا از نزدیک ببینند.

الان دو سه سال از این همکاری می‌گذرد ولی ما هنوز آثار این نقاشیهارو در دیوار شهر مشاهده می‌کنیم.

گرافیتی کار مشدی “بمب”

اولین باری که شرکت تکگل شروع به همکاری با هنرمندان گرافیتی کرد شرکت اسپری رنگ تکگل شناخت خاصی به هنر دیوارنگاری و آرتیستای دیوارنگاری نداشت.

بدون اینکه بدونه شرکت اسپری رنگ تکگل یه ملاقات خاص با یکی از قویترین دیوارنگاران ایرانی داشت، از شهر مشهد به نام “بمب”. ما لان میدونیم که بمب چه جایگاه مهمی تو هنر دیوارنگاری/گرافیتی ایران دارد. ممنون “بمب” که آمدی و ما را ملاقات کردی. البته همکاری شرکت اسپری رنگ تکگل با “بمب” همون روز بود و ما همکاری بیشتری نداشتیم بغیر از دو سه کلام و صحبت از طریق تلفن و واساپ.

هنرمند گرافیتی به اسم “گربه”

یک هنر مند دیگر برجسته که درست مثل “بمب” از شهر مشهد می‌اید “گربه” نام دارد. شرکت اسپری رنگ تکگل “گربه را در یکی از همایش‌های گرافیتی که برای شرکت بیک برگذار شده بود ملاقات کرد. “شید” لطف کرده بود و شرکت اسپری رنگ تکگل را به این همایش دعوت کرده بود. به ما خوش گذشت و با هنرمندهای دیگر مثل “ران” هم آنجا آشنا شدیم.

البته شرکت اسپری رنگ تکگل کارهای ران را به اشتراک نمیگذارد چون آین آرتیست از اولش هم علاقه ای به به اشتراک گذاشتن کارش نداشت و این کاملا برای شرکت اسپری رنگ تکگل قابل احترامه. البته شرکت اسپری رنگ تکگل همکاری زیادی با این آرتیست نداشت به غیر از رد و بدل کردن یه سری نظرها. البته ما امیدواریم که بتونیم در آینده با این آرتیست بیشتر همکاری کنیم.

شرکت اسپری رنگ تکگل تنها تولید کننده در ایران است که اسپری خاص دیوانگاری / گرافیتی را تولید می‌کند. ولی هنوز تمام گرافیتی کارهای ایران از این محصول بهره مند نشده اند، شاید برای این که این محصول هنوز همه جای ایران پخش نشده است. در حال حاضر شما می‌توانید این محصول را از 0098استور تهیه کنید. این فروشگاه در حال حاضر یک‌ کانال تو ایستاگرام دارد و بزودی هم این فروشگاه اینترنتی هم برای ۰۰۹۸استور طراحی می‌شود و شما می‌توانید محصولات تکگل و یه سری دیکر از محصولات دیوارنگاری را در این فروشگاه تهیه کنید.

گرافیتی کار ایرانی

۰۰۹۸استور از طریق رود، یکی دیگر از گرافیتی کارهای قوی ایرانی اداره می‌شود. رود میشه گفت یکی از آخرین ارتیستایی بود که با شرکت تکگل تماش گرفت و درست مثل “شید” قصد کمک به مجموعه دیوارنگاران ایرانی داشت و کمک‌هایی که به شرکت تکگل کرده است به شدت شرکت اسپری رنگ تکگل را برای تولید اولین و در حال حاضر تنها اسپری دیوارنگاری/گرافیتی ایران کمک و همراهی کرده است.

هنر دیوارنگاری

قبل از رود البته گرافیتی کارهای دیگری بودند که شرکت اسپری رنگ تکگل مدتها با آنها همکاری کرده است. خیلی از آنها را ما بالا ذکر کردیم ولی بازم خیلی‌ها صد در صد از قلم افتاده اند. ولی ما بازم سعی می‌کنیم هر کسی شرکت اسپری رنگ تکگل باهاشون همکاری کرده است اینجا ذکر کنیم.

گرافیتی کار قوی ایرانی

آشکار یک هنرمند دیگر ایرانی است که با شرکت اسپری رنگ تکگل قصد همکاری داشته است. البته شرکت اسپری رنگ تکگل هیچ وقت با این آرتیست با اتفاق هم کار نزده است. با خیلی از ارتیستهای قوی شرکت اسپری رنگ تکگل این شانس را داشته است مثل اترس و دژکرو. آترس و دژکرو واقعا ارتیستهای قوی در سطح جهانی هستند‌. خیلی دیگر از گرافیتی کارهای ایرانی توانسته اند خود را مثل “ران” در سطح جهان مطرح کنند. شرکت اسپری رنگ تکگل امیدوار است که دیگر گرافیتی کارهای ایرانی هم بتوانند خود را در این سطح مطرح کنند.

با استعدادترین گرافیتی کار ایرانی “اترس”

ما آرزوی موقعیت برای ارتیستهایی مثل اترس و دژکرو داریم و ممنون که ما را همراهی کردید.

گرافیتی کارهای قوی ایرانی

دو سه مورد دیگر از گرافیتی کارهای پر استعداد ایرانی که شرکت اسپری رنگ تکگل بخت همکاری با آنها را داشته ارتیستی به نام “زنبور” و “سایه” میباشد.

گرافیتی کار ایرانی

زنبور یک گرافیتی کار دیگر ایرانی است و برنده مدال و جایزه های زیادی شده در مسابقات هنری. حتی مقام آوردن در یک مسابقه بزرگ باعث شد که “زنبور” بتونه مسافرت کنه خارج از کشور. الان “زنبور در ایران زندگی نمیکنه وگرنه اگر ایران بود ما الان همکاری زیادی با ایشون داشتیم.

کارهای یکی از فاوریتهای خود شرکت اسپری رنگ تکگل بود.

گرافیتی کار ایرانی

سایه یک هنرمند دیگر ایرانی است که بیشتر زیر زمین کار می‌کند، ولی با این حال کارهای خیلی قوی دارد.

بزودی این همکاری با این هنرمندها فورم یک اسپری هنری جدید را تو بازار ایران گرفت.

با ما همراه باشید

برای دریافت آخرین اخبار و محصولات اسپری تک گل در خبرنامه تک گل عضو شوید

© 1397 - 1400 ، تمامی حقوق برای تک گل محفوظ است .
طراحی و برنامه نویسی توسط مرتضی گنج . Sitekade.com