کدهای گله ماش کاتالوگ جدید تکگل

ارسال شده در تاریخ 6 ژوئن 2022

کدهای جدید گله ماش اسپری رنگ تکگل هم مثل کدهای طوسی این محصول 6 عدد میباشد. اسپری 400 میل تگگل که برای کارهای هنری مثل نقاشی، دیوارنگاری و گرافیتی طراحی شده است تنوع رنگی زیادی دارد و این تنوع توسط هنرمندان نقاشی طراحی و انتخاب شده است. اسم این کدهای هم همین هنرمندان دیوارنگاری انتخاب کرده اند. بغیر از تنوع رنگی بالا این اسپری دارای رنگ اکرولیک سریع خشک و والو خاص گرافیتی میباشد.

اسم 6 کد گله ماش کاتالوگ جدید اسپری 400 میل شرکت اسپری رنگ تکگل کرم کره ای، کرم الجزیره، کرم کریمی، خاکی 59، انبه ای و گله ماش میباشد.

شما میتوانید محصولات هنری اسپری رنگ تکگل را از فروشگاه اینترنی 0098استور تهیه کنید. این محصولات از قبیل کپهای خاص دیوارنگاری، دو سه مدل اسپری 400 میل تکگل و یه سری محصولات مونتانا میباشد.

اسپری رنگ قرمز

مطالب مرتبط

حرفه ای ترین سایت فروش اسپری رنگ

در اینترنت سایتای زیادی هستند رنگ ابزار، رنگ، اسپری رنگ و محصولات هنری مختلف به سراسر ایران توزیع میکنند. 0098استور هم به تازگی به این گروه سایتها پیوسته و شروع به فروش اسپری رنگ و دیگر محصولات هنری به صورت کاملا حرفه ای کرده است. شما میتوانید محصولات تکگل به خصوص محصولات دیوارنگاری و گرافیتی […]

ادامه مطلب

چه مدل اسپری خوبه برای داشبورد شما؟

چه مدل اسپری خوبه برای داشبورد، سوالی هست که خیلیها میپرسن. معمولا بهترین اسپری داشبورد اسپری هست که یه محلول تشکیل شده از اب و روغن است. یک مدل سابون در بازار موجود است به اسم کستل سوپ که هم خوب تمیز میکند و هم به سطوح حساس مثل چرم ضربه وارد نمیکند. در حال […]

ادامه مطلب
با ما همراه باشید

برای دریافت آخرین اخبار و محصولات اسپری تک گل در خبرنامه تک گل عضو شوید

© 1397 - 1400 ، تمامی حقوق برای تک گل محفوظ است .
طراحی و برنامه نویسی توسط مرتضی گنج . Sitekade.com