اسپری رنگ ۴۰۰ میل گرافیتی تک گل

ارسال شده در تاریخ 6 آوریل 2019

همونطور که گفته شد اولین نتیجه اسپری رنگ تک گل گلریزان با هنرمندان و گرافیتی کار های محبوب ایرانی اسپری رنگ ۴۰۰ میل گرافیتی بود که با والو ماده تولید شد. این اسپری مقدارش محدود بود ولی با این حال نیاز خیلی از ارتیستارو برآورده کرد و به انوان اولین اسپری گرافیتی ایران شناخته شد.‌ البته بنیان گذار این اسپری شید شد چون ایشون این اسپری رو تا بازار اراعه کرد و به اسم اسپری ارتمن فروخته شد.

الان شرکت رنگ تک گل تلاش خود را دارد که این راه، برای تولید کردن اسپری رنگ بهتر برای آرتیستای ایرانی را ادامه بدهد.

اسپری رنگ ۴۰۰ میل گرافیتی که به انوان اسپری رنگ ارتمن هم شناخته شد با والو ماده ای که داشت به ارتیستا کنترل میداد ولی چون مثل اسپری های همه کاره ۳۰۰ میل ایرانی رنگ الکید داشت نیاز ارتیستا رو در مورد رنگ زود خشک برآورده نمی کرد. تنوع رنگی بالا هم نداشت. فقط اسپری رنگ سفید و مشکی موجود بود.

در حال حاضر اسپری رنگ تک گل برنامه دارد که اسپری ۴۰۰ میل اکرولیک با والو ماده و تنوع رنگی بالا را تولید کند و به این صورت نیاز ارتیستا که کنترل، تنوع رنگی بالا و زود خشک شدن است را برآورده کند. امیدواریم که این پروژه با شید و اسپری ارتمن ادامه داشته باشد.

اسپری 400 میل تک گل

اسپری 400 میل تک گل

مطالب مرتبط

تجربه گرافیتی

شرکت تک گل تا یه حدی با هنرمندهای عزیز گرافیتی خداحافظی کرده ولی همچنان با اسپری رنگ و هنرهایی که با اسپری رنگ انجام میشه ادامه میده. تستهای اسپری رنگ این شرکت باید ادامه داشته باشه و برای همین در حال حاضر این شرکت دنبال اینه که برنامه ای برگذار کنه برای کسانی که دوست […]

ادامه مطلب
با ما همراه باشید

برای دریافت آخرین اخبار و محصولات اسپری تک گل در خبرنامه تک گل عضو شوید

© 1397 - 1400 ، تمامی حقوق برای تک گل محفوظ است .
طراحی و برنامه نویسی توسط مرتضی گنج . Sitekade.com